پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیوگرافی حمید گودرزی
نوشته شده در یک شنبه 24 بهمن 1389
بازدید : 332
نویسنده : محسن دلاور

 

دوم آذر ۱۳۵۶ در خانواده ای با اصالت تهرانی صد در صد متولد شد . فرزند اول زوج جوان و تحصیلكرده . روشنفكر و متمولی بود كه در منزلی واقع در میدان آرژانتین تهران به دنیا آمد و در همان محله رشد كرد و بزرگ شد . پدر حمید تاجر فرش تحصیل كرده است و مادرش بر غم داشتن تحصیلات عالیه و موقعیت اجتماعی و اصالت خانوادگی خانه دار است . بعد از حمید یك دختر هم در این خانواده به دنیا آمد كه در رشته ی گرافیك فارغ التحصیل شد و هم اینك دنبال ادامه ی تحصیل در رشته ی حقوق است و دوست دارد كار وكالت كند .
حمید با مادرش تنها ۱۴ سال اختلاف سنی دارد . و همین موضوع باعث شد حرف او را بهتر از پدر بفهمد و درك متقابلی بین ایندو در حد عالی بوجود آید كه هنوز هم ادامه دارد . او بر خلاف سایر بچه های طبقه ی مرفه و بالای شهری پر شر و شور بود و از خاطرات بچگی اش او همین یك نمونه بس كه كلاس اول دبستان و در همان هفته ی اول تحصیل روزی تمام كتابهایش را به دوره گردی داد و به جایش گوجه سبز گرفت و خورد !!!

 

 

 

برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید......


:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران ایرانی , بیوگرافی حمید گودرزی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد